19094787952
19094787953
19094787954
19094787955
19094787956
19094787957
19094787958
19094787959
19094787960
19094787961
19094787962
19094787963
19094787964
19094787965
19094787966
19094787967
19094787968
19094787969
19094787970
19094787971
19094787972
19094787973
19094787974
19094787975
19094787976
19094787977
19094787978
19094787979
19094787980
19094787981
19094787982
19094787983
19094787984
19094787985
19094787986
19094787987
19094787988
19094787989
19094787990
19094787991
19094787992
19094787993
19094787994
19094787995
19094787996
19094787952
19094787953
19094787954
19094787955
19094787956
19094787957
19094787958
19094787959
19094787960
19094787961
19094787962
19094787963
19094787964
19094787965
19094787966
19094787967
19094787968
19094787969
19094787970
19094787971
19094787972
19094787973
19094787974
19094787975
19094787976
19094787977
19094787978
19094787979
19094787980
19094787981
19094787982
19094787983
19094787984
19094787985
19094787986
19094787987
19094787988
19094787989
19094787990
19094787991
19094787992
19094787993
19094787994
19094787995
19094787996

Ford Focus RS LSD Blue & Black, de allerdikste versie dus welteverstaan.
Een 'standaard' Ford Focus RS maakt al grote indruk met zijn prestaties en weggedrag, maar Ford heeft besloten om aan het eind van de productiecyclus een laatste nóg betere en leukere uitvoering te lanceren, een uitzwaaimodel van wat later zou blijken: de laatste Focus RS ooit.
In dit geval gaat het ook daadwerkelijk om een van de allerlaatste Focus Rs'en ooit, dit exemplaar is namelijk in de allerlaatste termijn dat Ford de Focus RS in productie had gebouwd.

Ford had als doel met de Blue & Black: De 'normale' Focus RS overtreffen, en dat is een lastige opgave. Het belangrijkste verschil, wat je ook direct merk als je ermee wegrijdt, is het Quaife sperdifferentieel op de vooras. De toch al messcherpe Focus RS stuurt hierdoor nog directer, en is nog preciezer te plaatsen. De tractie lijkt eindeloos en bij het uit-accelereren wordt je letterlijk de bocht door gesleurd.
Je herkent de Blue & Black direct aan zijn matgrijze dak, spoiler en spiegels en in het interieur aan de 2 kleurige Recaro schaalstoelen. Daarnaast is deze Focus RS voorzien van gesmede en dus lichtere, 19 inch matzwarte wielen.

Over deze Focus RS LSD:

De meest uitgebreide spec, waar een LSD sowieso al erg rijk uitgerust is heeft dit exemplaar ook alle extra opties waaronder stuurwielverwarming, Sony audio en achteruitrijcamera.
De Ford is voorzien van het Sync3 multimediasysteem met CarPlay.
De RS is volledig origineel, geen tuning aan de motor of optische veranderingen.

Historie:

Nieuw in Duitsland geleverd en rechtstreeks afkomstig van de 1e eigenaar, een liefhebber van oudere leeftijd waar wij de auto van kochten.

Onderhoud:

Dealeronderhouden, aantoonbaar middels het onderhoudsboekje en digitale serviceboek.
Wij hebben de auto bij binnenkomst een grote beurt laten geven bij Ford van de Beek in Doornspijk.
Tegelijkertijd hebben we 4 nieuwe Michelin Pilot Sport 4S banden laten monteren.
Ook is op de auto nog fabrieksgarantie van toepassing tot 10/2025 of 140.000 kilometer !


Staat:

In uitmuntende staat, volledig eerste lak, onbeschadigde velgen en ook de stoelwangen van de Recaro schaalstoelen zijn nog helemaal netjes.
Aan alles zie je dat dit een liefhebbersauto is, waanzinnig !

Samenvatting:

Volledig originele, in sublieme staat verkerende Ford Focus RS Blue & Black.
Dealer onderhouden, met alle opties en fabrieksgarantie tot 2025 !
Aankoopkeuring mogelijk.

Interesse in deze beauty? Neem gerust contact met ons op

Achterbank in delen neerklapbaar

Achteruitrijcamera

Airbag

Airbag bestuurder

Airbag passagier

Airco

Airco automatisch

Alarm

Alarmsysteem

Alcantara bekleding

Anti Blokkeer Systeem (ABS)

Audio-navigatie

Audio-navigatie full map

Audioinstallatie met CD-speler

Autotelefoonvoorbereiding

Autotelefoonvoorbereiding met Bluetooth

Binnenspiegel automatisch dimmend

Boordcomputer

Buitenspiegels elektrisch inklapbaar

Buitenspiegels elektrisch verstelbaar

Buitenspiegels in carrosseriekleur

Buitenspiegels verwarmbaar

Bumpers in carrosseriekleur

Centrale deurvergrendeling

Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening

Cruise control

Extra getint glas

Getint glas

Hoofdsteunen achter

Hoofdsteunen voor

Lederen bekleding

Lederen stuurwiel

Lichtmetalen velgen

Metallic lak

Mistlampen voor

Navigatiesysteem

Parkeersensor achter

Parkeersensor voor

Parkeersensor voor en achter

Radio CD-speler

Regensensor

Sportstoelen

Stuurbekrachtiging

Stuurwiel multifunctioneel

Toerenteller

Tractie Controle Systeem (TCS)

Verstelbare stuurkolom

DSC03517
Rick Wiggelinkhuijsen

Eigenaar

DSC03538
Gert Wiggelinkhuijsen

Eigenaar